Депутати Павлівської ОТГ разом з представниками ГО «Вольтерра» завітали до Павлівської сільської ради для ознайомлення з матеріалами сесій

15 січня 2019 року, засідання 22 позачергової сесії 7 скликання Павлівської сільської ради Вільнянського району Запорізької області
21.01.2019
Околиці Вільногірська Дніпропетровської області з космосу
28.01.2019
У середу, 23 січня 2019 року, депутати Павлівської ОТГ разом з представниками ГО «Вольтерра», завітали до Павлівської сільської ради для ознайомлення з матеріалами сесій, що відбулися у 2018 році. Така необхідність виникла у зв’язку з постійним невиконанням посадовими особами сільської ради ЗУ, та низкою випадків, де фактично відбулась підробка протоколів. Секретар, яка за ст. 50 ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні»* відповідає за документи і архів, заявила, що архів зачинений, а ключі у заступника сільського голови – Третяк Н.В.**, яка вже була відсутня на робочому місці о 14-30. Саме тому Миколенко І.Л. не має можливості надати депутатам доступ до оригіналів рішень. Було запропоновано ознайомитися з матеріалами сесій у понеділок 28.01.2019, тобто через п’ять днів!
На другій день, 24 січня сільрада була знов відвідана з цього ж питання. Пробувши з 10-30 до 15-30 у приміщенні ради, депутати так і не отримали доступу до архіву. Секретар викликала поліцію, довго пояснювала представникам останньої, що в неї багато роботи, а надати документи без особистого нагляду вона не може! Всі ці 5 годин нічого абсолютно Миколенко не робила, лише знову порушувала низку законів України**!
Сайт сільської ради не заповнений прийнятими рішеннями, відсутня інша публічна інформація.***
25.01.2019 на робочому місці секретаря та заступника не було. До документів доступ отримати не вдалося! Але ввечері у п’ятницю, дивним чином, на сайті з’явились скановані протоколи та поіменне голосування з 4 сесій –( 8 документів! )
Своїми діями секретар порушила цілу низку законів, а саме: ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад», ЗУ «Про доступ до публічної інформації», ЗУ «Про місцеве самоврядування», ЗУ «Про громадські об’єднання», Конституцію, та як не дивно і Регламент Павлівської сільської ради! Більше року систематично не викладаються у повному обсязі документи сесій для публічного доступу!
Відповідальність за такі дії зазначена у Кримінальному кодексі,а саме:
Стаття 170. Перешкоджання законній діяльності професійних спілок, політичних партій, громадських організацій
Умисне перешкоджання законній діяльності професійних спілок, політичних партій, громадських організацій або їх органів – карається виправними роботами на строк до двох років або позбавленням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Умисне перешкоджання законній діяльності професійних спілок, політичних партій, громадських організацій або їх органів – карається виправними роботами на строк до двох років або позбавленням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Стаття 351. Перешкоджання діяльності народного депутата України та депутата місцевої ради
1. Невиконання службовою особою законних вимог народного депутата України, депутата місцевої ради, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації – караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
* ЗУ «Про місцеве самоврядування» стаття 50 п.3. Секретар ради забезпечує своєчасне доведення рішень ради до виконавців і населення, організує контроль за їх виконанням, забезпечує оприлюднення рішень ради відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації”, забезпечує офіційне оприлюднення рішень ради, які відповідно до закону є регуляторними актами, а також документів, підготовлених у процесі здійснення радою регуляторної діяльності, та інформації про здійснення радою регуляторної діяльності.
**
ЗУ «Про громадські об’єднання» стаття 21. П.1 Громадське об’єднання має право:
1) вільно поширювати інформацію про свою діяльність, пропагувати свою мету (цілі);
2) звертатися у порядку, визначеному законом, до органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб з пропозиціями (зауваженнями), заявами (клопотаннями), скаргами;
3) одержувати у порядку, визначеному законом, публічну інформацію, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації;
4) брати участь у порядку, визначеному законодавством, у розробленні проектів нормативно-правових актів, що видаються органами державної влади, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування і стосуються сфери діяльності громадського об’єднання та важливих питань державного і суспільного життя;
5) проводити мирні зібрання;
6) здійснювати інші права, не заборонені законом.
Стаття 31. П. 1. Посадові особи органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, громадяни, іноземці, особи без громадянства за порушення законодавства про громадські об’єднання несуть відповідальність у порядку, встановленому законом.
***
ЗУ «Про статус депутатів місцевих рад» стаття 14 п.1. Депутат місцевої ради на території відповідної ради має право на невідкладний прийом посадовими особами місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, керівниками підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території відповідної ради, з питань депутатської діяльності.
П. 2. Посадові особи місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, керівники підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності, розташованих на території відповідної ради, на звернення депутата місцевої ради надають йому довідкові матеріали та іншу інформацію, необхідні для здійснення депутатських повноважень.
****
ЗУ «Про доступ до публічної інформації» стаття 15 п. 2. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, підлягає обов’язковому оприлюдненню невідкладно, але не пізніше п’яти робочих днів з дня затвердження документа. У разі наявності у розпорядника інформації офіційного веб-сайту така інформація оприлюднюється на веб-сайті із зазначеням дати оприлюднення документа і дати оновлення інформації.
П. 3. Проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш, як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.